Przedszkole Samorządowe w Nowej Wsi Ełckiej
Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Nowej Wsi Ełckiej
Przejdź do treści

„Wiosennie-sympatycznie i ekologicznie” - witamy wiosnę - 2018/2019

SZKOŁA > WYDARZENIA > Z ŻYCIA SZKOŁY - 2018/2019
W dniu 21.03.2018 r. w naszej szkole świętowaliśmy nadejście wiosny.
Zabawa w klasach 0-5 odbyła się pod hasłem „Wiosennie-sympatycznie i ekologicznie”
Cele imprezy  to:
- rozwijanie zainteresowań ekologicznych uczniów;
- wzbogacanie wiedzy uczniów o zdrowiu człowieka i właściwym odżywianiu, surowcach wtórnych i ich drugim życiu;
- rozwijanie zdolności kreatywnych uczniów;
- kształtowanie poczucia estetyki wśród uczniów;
- propagowanie zdrowego stylu życia;
- integracja zespołu klasowego.
W budynku nr 1 klasy 0-3 ozdobiły korytarz szkolny kwiatami i dekoracjami związanymi z wiosną.
Zabawę rozpoczęły klasy piąte, które przedstawiły scenki  promujące aktywność fizyczną i higienę osobistą oraz zdrowe odżywanie.
Uczniowie 5 a zaprezentowali scenkę: „Higiena osobista to sprawa oczywista”, a klasa 5 b przedstawiła :”Sąd nad Czipsem”.
Następnie  odbyły się wybory Miss i Mr Wiosny w wydaniu ekologicznym.
W związku z tym każda   klasa miała za zadanie wybrać jedną uczennicę i jednego ucznia jako swoich reprezentantów.
Wyłonione osoby  zaprezentowały  się w wiosennym, ekologicznym stroju, który został wykonany przez całą klasę pod opieką wychowawców.
Również w Budynku nr 2 odbyły się zajęcia związane z pierwszym dniem wiosny.  Uczniowie poszczególnych klas  wykonały plakaty o tematyce „Wiosenne porządki zdrowotne” oraz przygotowały stroje do konkursu Miss i Mr Wiosny.
Stroje zostały zaprezentowane na wspólnym spotkaniu uczniów w Budynku nr 1.
Zarówno klasy młodsze jak i starsze wykazały się niezwykłą pomysłowością.
Pierwszy dzień wiosny upłynął w bardzo radosnej atmosferze.

Bożena Składanek

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Nowej Wsi Ełckiej
tel/fax: Budynek nr 1: 87 619 74 25, Budynek nr 2: 87 568 37 54
Projekt i aktualizacja: Lucyna Kuryło
ul. Ełcka 18, 19-300 Ełk; sp.nwe@interia.pl
Wróć do spisu treści